Komunikacja IP

Komunikacja IP


Technologia IP wprowadziła do firm sprawnie działający mechanizm wymiany informacji między pracownikami oraz wzrost jakości zarządzania kontaktem z klientem. Komunikacja z wykorzystaniem protokołu IP  łączy w sobie technologie i aplikacje umożliwiające przesyłanie głosu, danych i video w sieci LAN, MAN i WAN.


W ramach rozwiązań IP wspierających komunikację w firmach oferujemy:

Voice over IP (VoIP) – jest elementem telefonii IP bądź dopełnieniem standardowego systemu telefonicznego korzystającego ze zwykłej centralki. Transmisja głosu odbywa się za pośrednictwem publicznej lub firmowej sieci IP. Atutem rozwiązania jest redukcja kosztów posiadania systemu telekomunikacyjnego (TCO). Wynika to z transferowania połączeń w sieciach pakietowych.


Telefonię IP - kompleksowe rozwiązanie telefoniczne obsługujące protokół IP wraz z protokołami VoIP. Funkcje jakie pełni są tożsame z tradycyjnym systemem telefonicznym, przy czym transmisja głosu odbywa się w sieci LAN/WAN. Rozwiązanie wyposażone jest w serwer połączeń telefonicznych IP (centralkę PABX) i telefony/faksy IP. Usługi telefonii IP zawierają połączenia telefoniczne, telekonferencje, przekazywanie i zawieszanie połączeń, systemy bilingowe, plany numeracyjne.


Aplikacje komunikacji IP – działające w środowisku IP systemy komunikacyjne przeznaczone do budowy zunifikowanych systemów komunikacji, zintegrowanych Contact Center, systemów konferencyjnych wyposażonych w opcję jednoczesnej transmisji głosu, video i prezentacji danych.


Nowoczesna telefonia IP w porównaniu z tradycyjną przynosi firmom więcej korzyści przy zaangażowaniu mniejszych nakładów finansowych. Atutem są tańsze połączenia, szeroki wachlarz funkcjonalności, a także integracja z systemami klasy ERP i CRM.



Ciasteczka Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Polityka prywatności
Rozumiem, zamknij.X