Konsultant Service Desk IT


​Wymagania:

  • wykształcenie informatyczne (również studenci ostatnich lat studiów)
  • dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca pracę z dokumentacją techniczną
  • podstawowa znajomość zagadnień Programowania Obiektowego w Java lub C++
  • podstawowa znajomość relacyjnych baz danych i PL/SQL
  • znajomość systemów operacyjnych MS Windows Server i Linux


Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość serwerów Web Apache Tomcat lub znajomość serwerów aplikacyjnych RedHat JBoss, IBM WebSphere, Oracle GlassFish
  • znajomość kolejek MQ np. Active MQ, WebSphere MQ
  • wiedza z zakresu baz danych PostgreSQL


Zakres obowiązków:

  • praca na II linii wsparcia, w tym obsługa zgłoszeń serwisowych
  • analiza i rozwiązywanie problemów administratorskich
  • udział w tworzeniu nowych i modyfikowaniu istniejących aplikacji
  • programowanie
  • tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej


Oferujemy:

  • pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • ciekawe projekty dla największych firm i instytucji w Polsce


CV prosimy przesyłać na adres: agata.skibniewska@symmetry.pl.

Przypominamy o załączeniu poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Symmetry Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie


Ciasteczka Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Polityka prywatności
Rozumiem, zamknij.X