Młodszy Konsultant Service Desk


Zakres obowiązków:

  • przyjmowanie zgłoszeń telefonicznie oraz e-mailowo
  • udzielanie informacji telefonicznie i e-mailowo
  • wprowadzanie zgłoszeń do systemu raportowego
  • raportowanie do przełożonego
  • możliwa praca również w sobotę

Wymagania:

  • komunikatywność i otwartość
  • umiejętność szybkiego przyswajania nowych wiadomości
  • dobra organizacja pracy
  • wysoka kultura osobista
  • pozytywne nastawienie do pracy z klientem

Mile widziany:

  • status studenta/ki studiów dziennych lub zaocznych

Oferujemy:

  • pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • ciekawe projekty dla największych firm i instytucji w Polsce
  • co najmniej 4/5 etatu


CV prosimy przesyłać na adres: agata.skibniewska@symmetry.pl.

Przypominamy o załączeniu poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Symmetry Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie.


Ciasteczka Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Polityka prywatności
Rozumiem, zamknij.X