Telefonia IP

Telefonia IP


Telefonia IP jest optymalnym rozwiązaniem dla każdej organizacji. Obniża koszty i gwarantuje niezawodność. Pozwala na lepszą komunikację klientów z firmą, a pracownikom zapewnia mobilność i komfort użytkowania systemu telefonicznego.


Telefonia IP posiada trzy główne atrybuty. Po pierwsze funkcję centrali telefonicznej pełni komputer, po drugie realizacja połączeń odbywa się za pośrednictwem sieci komputerowej, zaś miejsce aparatów analogowych zajmują telefony IP. Rentowność rozwiązania wynika z faktu, że sieć komputerowa pełni jednocześnie rolę sieci telefonicznej. Transmisja głosu odbywa się dzięki technologii VoIP i sieci komputerowej co sprawia, że wydatki na rozmowy telefoniczne i połączenia faxowe w ramach rozproszonej struktury organizacyjnej są znikome. Co więcej, koszty połączeń w porównaniu z tradycyjnymi usługami telekomunikacyjnymi są nieporównywalne mniejsze.


Bogactwo aplikacji rozszerzających możliwości telefonii IP decyduje o jej wysokiej elastyczności rozwoju. Atutem technologii jest również uproszczenie obsługi administracyjnej telefonii IP. Użytkownicy mają do dyspozycji szerokie spektrum funkcjonalności obejmujących historię połączeń, książkę telefoniczną, telekonferencje, biling, konsolę recepcji, opcję oddzwaniania, przekierowania połączeń, filtrowanie połączeń. Istnieje również możliwość zintegrowanej obsługi telefonów, faxów, e-maili, nawigowania telefonem przy użyciu specjalnego programu komputerowego. Przydatne są aplikacje pełniące rolę zautomatyzowanej recepcji. Telefon może służyć do wyświetlania stron WWW, przeglądania poczty, kalendarza, a nawet do sterowania oświetleniem w biurze. Poprawie ulega komfort pracy użytkowników. Decyduje o tym zintegrowana obsługa komunikacji – telefonu, e-maila, faxu i poczty głosowej. Czas pożytkowany na komunikowanie się i pozyskiwanie niezbędnych danych jest radykalnie krótszy. Jakość komunikacji zwiększa zastosowanie aplikacji multimedialnych oraz technologii typu video over IP.


Oferta Symmetry w zakresie Telefonii IP obejmuje:

  • Platformy telekomunikacyjne  
  • Aparaty telefoniczne  
  • Aplikacje i rozwiązania   (CRM, Call Center)


Platformy telekomunikacyjne obejmują nowoczesne centrale telefoniczne z szeroką gamą dodatkowych funkcji. Obsługują one zarówno tradycyjne technologie analogowe i ISDN, jak i telefonię internetową IP. Oferujemy:

  • aparaty telefoniczne
  • telefony IP
  • aparaty pracujące w systemach IP HiPath
  • aparaty do sieci TDM oraz IP, wyposażone w duży wyświetlacz dotykowy
  • cyfrowe telefony systemowe TDM - szeroka gama telefonów systemowych do serwerów telekomunikacyjnych
  • telefony hybrydowe IP/TDM - telefony działające w dowolnym środowisku - sieciach tradycyjnych oraz sieciach IP
  • telefony do pracy mobilnej
  • aplikacje telefoniczne PC - komunikacja dostępna bezpośrednio z komputera PC lub palmtopowi PDA, dzięki aplikacjom telefonicznym
  • akcesoria telefoniczne: przystawki do telefonów (dodatkowe przyciski, wyświetlacze, moduły aplikacji), adaptery - moduły rozszerzające funkcjonalność telefonów, akcesoria telefoniczne - uchwyty, zestawy nagłowne, mikrofony, głośniki


W zakresie mobilnych biur, nasza oferta obejmuje:

  • innowacyjny system jednolitego powiadamiania
  • rozwiązania pozwalające na kontrolę wszystkich procesów związanych z obsługą klienta
  • Contact Center - obsługa komunikacji firmy z jej klientami
  • rozwiązania CTI (Computer Telephony Integration) - zaawansowana łączność przy pomocy komputerów
  • elastyczne oprogramowanie pośredniczące CTI bazujące na otwartych standardach
  • usługi integracji komputerowo-telefonicznej CTI
  • cyfrowy serwer łączności awaryjno-alarmowej

Ciasteczka Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Polityka prywatności
Rozumiem, zamknij.X