Usługi utrzymania

Usługi utrzymania


W zależności od potrzeb klienta odpowiadamy za utrzymanie całego środowiska informatycznego lub wybranych aplikacji. Zapewniamy opiekę nad serwerami, siecią komputerową i komputerami użytkowników. Sprawujemy nadzór nad prawidłowym działaniem systemów i gwarantujemy natychmiastową reakcję w sytuacji awarii. Nasza pomoc jest realizowana w trybie 24/7/365.


Pojedyncze usługi koncentrują się głównie wokół:


  • obsługi powdrożeniowej i wsparcia technicznego w zakresie IT (umowa serwisowa)
  • bieżącego wsparcia użytkowników oraz monitorowania i utrzymania zaimplementowanych rozwiązań (SLA)
  • Help Desk i ServiceDesk dla pracowników i administratorów (rozwiązania sieciowo-serwerowe, stacje robocze, urządzenia peryferyjne)
  • doradztwa IT

   


Systematycznie przeprowadzamy niezbędne przeglądy infrastruktury. Na podstawie zebranych obserwacji przygotowujemy raport podsumowujący stan utrzymywanego środowiska IT wraz z rekomendowanymi zaleceniami.


Ciasteczka Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Polityka prywatności
Rozumiem, zamknij.X