wykształcenie średnie lub wyższe (informatyka i kierunki pokrewne) lub minimum roczne doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia IT w oparciu o system Service Desk
pozytywną energię, dociekliwości, chęć angażowania się oraz wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji interpersonalnych oraz swoboda w kontaktach telefonicznych
znajomość JIRA, HPSM będzie Twoim atutem
gotowość do pracy w ruchomym czasie - będziesz pracować od 7:30 do 15:30, w inny dzień od 11:30 do 19:30, czasem również w sobotę
Oferujemy
prywatną opiekę medyczną i Multisport
udział w imprezach i spotkaniach firmowych
korzystanie z kursów, szkoleń i konferencji
pracę w ramach różnych zespołów nad rozwojem umiejętności
dostęp do najnowszych technologii i koncepcji biznesowych
wysokiej klasy narzędzia pracy dopasowane do charakteru wykonywanych zadań
Twoje zadania
praca na pierwszej linia wsparcia technicznego – przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń
telefoniczne oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania
monitorowanie i reagowanie na komunikaty i alarmy otrzymywane z systemów monitorujących
rozwój w kierunku samodzielnego rozwiązywania problemów
współpraca z pracownikami realizującymi zadania w ramach II linii wsparcia
terminowa realizacja codziennych zadań
FormularzAplikacjiCv
Aplikuj online
W każdej chwili możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami: [email protected]